Podczas konferencji XII EKO WYZWANIA - 22.09.2020 podejmiemy wraz z partnerem wydarzenia temat elektromobilności i podejścia producentów w zakresie kreowania ekologicznych postaw.
Jakie płaszczyzny z punktu widzenia firm i klienta są najważniejsze, na co należy zwracać szczególną uwagę i jakie najnowsze ekologiczne rozwiązania stosowane w samochodach elektrycznych przyczyniają się do tego
Przedstawiciel branży motoryzacyjnej: Mazda Grupa Wróbel (Długołęka, Opole, Lubin) przedstawi strategię zrównoważonego rozwoju „Zoom-Zoom 2030”, która określa sposób, w jaki Mazda zamierza odpowiedzieć na wyzwania, wobec których staje środowisko i społeczeństwo. W szczególności:
Zwiększenia środków służących ograniczaniu emisji dwutlenku węgla na wszystkich etapach („well-to-wheel”) — od pozyskania źródła energii do jej zużycia — z uwzględnieniem emisji w całym cyklu eksploatacji pojazdu.
Obniżenia średniej emisji dwutlenku węgla w skali firmy: o 50% w porównaniu z poziomem z 2010 r. do 2030 r. oraz o 90% do 2050 r.
Realizacji celów poprzez priorytetowe traktowanie rozwiązań, które ograniczają emisję zanieczyszczeń i sprawdzają się w rzeczywistych warunkach
Dalszego doskonalenia konstrukcji silników spalinowych, które będą napędzały większość samochodów na świecie jeszcze przez wiele lat. Nowe rozwiązania łączone będą z efektywnymi technologiami elektryfikacji i w największym stopniu przyczynią się do obniżenia emisji dwutlenku węgla
Wprowadzania do sprzedaży samochodów elektrycznych i innych technologii napędu elektrycznego
:)